Vårdcentralen Arlöv, Malmö

Burlöv

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa.

Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Arlöv, Malmö

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 040 - 623 41 00
Svenshögsvägen 6, Arlöv - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Rådgivning

Arbetsterapeut, Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinens, stödverksamhet, Kardiologi, Kuratorsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykolog, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Psykoterapeut, Sjukgymnast, Äldrevårdsmottagning, primärvård

2,9

• 05:51 - 19 sep, 2018 skrev:

Första gången jag är här. Stor gratis parkering precis utanför. Trevlig personal i receptionen. Bästa läkaren, Vassilia, som tar sig tid att lyssna på patienten och engagerar sig. Provtagningssköterskan mycket effektiv (hon skulle skriva ut ett antal remisser åt mig och plocka ihop ett antal provrör som jag skulle ha med mig samt ettikera dessa. Väldigt god simultankapacitet). Även sticket i armvecket träffade rätt direkt, jag är ganska svårstucken så det var skönt att slippa flera stickförsök. Sedan tillbaks till läkaren för snabbuppföljning av några av proverna. De andra proverna ringer hon mig om efterhand som hon får in svaren. Hela besöket tog femtio minuter varav högst tio minuter var väntetid. Jag kände mig verkligen sedd och väl omhändertagen från början till slut. Mycket nöjd!

4,2

• 08:49 - 24 nov, 2016 skrev:

Jag ringde 08.00, blev kopplad till automatiskt talsvar med information sedan avslutadess samtalet, ringde på nytt upp 08.01, blev nr 16 i kön.
    Vid samtal med sjuksköterskan meddelades att det finns inga tider kvar idag med en uppmaning att prova igen ikväll kl 17 för att komma till annan VI eller imorgon kl 08.00.
    Min dotter får helt enkelt fortsätta ha en "plastspåga" fastkilad under tånageln/nagelbandet!
    Hur svårt kan det vara att få en tid för att få bedövning och få den bortdragen!

1,5

• 19:07 - 03 dec, 2015 skrev:

Jo fick besked om att inte störa doktorn så ofta med mediciner trots att det var beställt, har nu väntat 3 veckor på allergi medicin och nässpray,inget på Apoteket än

3,0