Brunflo hälsocentral

Brunflo, Östersund

Hit ska du vända dig med alla hälsoproblem. Här behandlar vi sjukdomar och skador på plats eller remitterar dig till Östersunds sjukhus.

Brunflo hälsocentral ligger cirka 17 km söder om Östersund. I samma byggnad som hälsocentralen finns också apotek, folktandvård, kommunens hemsjukvård med distriktssköterska, arbetsterapeuter och sjukgymnaster.

Lista dig hos Brunflo hälsocentral

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 063 - 14 20 17
Gränsvägen 20,834 31 Brunflo - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:00 - 09:30 Lättakut mott

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast

• 13:48 - 23 maj, 2016 skrev:

Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där.