Capio Vårdcentralen Vintergatan Kristinehamn, Kristinehamn

Capio Vårdcentralen Vintergatan Kristinehamn

, Kristinehamn

Kungsgatan 31 681 31 Kristinehamn, Kristinehamn

Välkommen till Capio Vintergatans Vårdcentral. Capio Vintergatans vårdcentral är ansluten till Hälsoval Värmland och drivs av Capio. Vi erbjuder dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård av hög kvalitet. Till oss kan du vända dig med alla typer av frågor och problem som rör din hälsa. Här arbetar erfarna och kompetenta personer med specialistkompetens inom allmänmedicin, ST-läkare, distriktssköterskor med kompetens inom diabetes, astma och KOL, inkontinens, sjuksköterkor, kurator, fotterapeut för diabetiker, undersköterska och läkarsekreterare. Tillgång finns till sjukgymnast/fysioterapeut Laboratorieverksamhet finns på enheten och är öppen för provtagning även för patienter från andra enheter. För barnavårdscentral, barnmorskemottagning och ungdomsmottagning samarbetar vi med Familjecentralen Källan i Kristinehamn, se relaterad mottagning. Till oss får en symtomfri partner/anhörig följa med på undersökningen.
Lättakuten kommer tills vidare att hållas stängd på grund av att minska eventuell spridning av Coronaviruset. ALL tidsbokning ska ske via telefon.

Informationen uppdaterades 08:12 - 19 mar, 2024

6 feb, 2024

Första gången jag blev så proffesionellt bemöt. Lyhörd. Extremt professionell och kunnig. Tänk att de finns sådan duktiga människor/ Diabetessjuksköterska Joakim

30 jan, 2024

Hade refet nurs. Jätte go. Nervös hela veckan före jag kom dit. Men det behövde jag inte vara. Kanonbra

6 dec, 2023

Jag har alltid fått hjälp när jag behövt den. Har en bredd på medicinska inriktningar.

11 apr, 2023

23 feb, 2023

Fantastisk personal .man får hjälp när man behöver.

Här kan du se omdömen som Capio Vårdcentralen Vintergatan Kristinehamn har fått i Nationella Patientenkäten.

Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT), Kuratorsverksamhet, Allmänmedicin, Barnhälsovård/BVC, Distriktssköterskeverksamhet, Barnmorskemottagning, Medicinsk fotvård