Bromma Ortopedmottagning

Tunnlandet 1, BROMMA - Visa på karta

• Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Lunchstängt kl 12:00-13:00

Logo Bromma Ortopedmottagning

Bromma, Stockholm

Vi erbjuder läkartid hos ortopedspecialist och har korta väntetider för hand- och fotkirurgi som utförs i lokalbedövning.

Vi behandlar även ortopediska tillstånd i axel, rygg, höft, hand, knä och fot. Vi tar emot försäkringsärenden och utfärdar bland annat invaliditetsintyg.

Bromma Ortopedmottagning är ansluten till SLL.

• Vi är anslutna till landstinget.
  • Frikort gäller.
  • Inga remisskrav.
  • Besöksavgift med remiss 150 kr.
  • Besöksavgift utan remiss 350 kr.
  • Barn och ungdomar under 18 år är avgiftsfria.

Våra läkare

Isam Suliman och Azim Osman är ortopedspecialister som behandlar sjukdomar, skador och smärttillstånd i rörelseapparaten. I det ingår bland annat ledförslitningar och överbelastningsskador.

Vi har som mål att förbättra hälsan och höja livskvalitén för våra patienter. Vår ambition är att ge en mycket god vård med korta väntetider och hög läkarkontinuitet.

Hitta till oss

Vi ligger på Brommaplan precis invid tunnelbanan. Till höger om Coop Konsum finns en dörr där det står Tunnlandet 1 och BrommaAkuten samt Folktandvården. Ta hissen till plan 3, gå in där det står BrommaAkuten och gå förbi BrommaAkutens reception, lite längre ner i korridoren finns Bromma Ortopedmottagning.

Ett besök hos oss

När du kommer till oss anmäler du dig till Ortopedmottagningens reception. Vid ditt besök får du fylla i en enklare hälsodeklaration som ligger till grund för att underlätta ditt läkarbesök.

Har du några frågor eller vill du boka en tid för läkarbesök - kontakta oss på Bromma Läkarmottagning!

Vi samarbetar med Bromma Fysioterapi Blackeberg.

Informationen uppdaterades 25 september 2017 av Vården.se

Behandlingar hos Bromma Ortopedmottagning

Dr. Isam Suliman

Dr. Isam Suliman

E-post: isam@bromma-ortopedmottagning.se

Specialist i ortopedi/ortopedikirurgi, MD, PhD.

Dr. Azim Osman

Dr. Azim Osman

E-post: azim@bromma-ortopedmottagning.se

Specialist i ortopedi/ortopedikirurgi och spec. företagsläkare

Anette Lundh

Anette Lundh

E-post: anette@bromma-ortopedmottagning.se

Leg. Sjuksköterska

Mångårig erfarenhet inom operationssjukvård, ortopedi, kirurgi samt akutsjukvård. Anette är även narkossköterska och har en specialistutbildning inom anestesi och IVA.

Veronika Pinto

Veronika Pinto

E-post: veronika@bromma-ortopedmottagning.se

Undersköterska

Karta - Tunnlandet 1, BROMMA

• 13:26 - 10 sep, 2018 skrev:

Min doktor Isam Suliman behandlade mig med tålamod, empati, professionalism och förståelse. Jag önskar att alla läkare var som du.Tack för hjälpen!

• 17:10 - 25 aug, 2018 skrev:

Opererade Hallux rigidus igår på förmiddagen. Operationen gick utmärkt både ortoped läkaren och sköterskan bemötte mig professionelt och gjorde et utmärkt arbete. Hemma har det gått bra. Har inte ont tack vare smärtstillande. Benet får jag hålla i högläge för att inte foten skall svullna och för att inte belasta operations området. Allt är fint i nuläget. Tack för hjälpen dr och sköterska.

• 11:03 - 20 aug, 2018 skrev:

Jag genomförde en operation av hallus rigidus på min vänstra fot i april i år. Jag är så otroligt nöjd med både vården innan, under och efter operationen och resultatet är slående. Min fot är normal igen och även om jag har artos och ont pga det så är det absolut inget mot smärtan innan operationen. Tack för att ni har hjälpt till att göra mitt liv helt igen.

• 21:50 - 13 aug, 2018 skrev:

Fantastisk personal med trevligt bemötande, duktiga ortopeder som utför professionellt behandling, man får svar på sina frågor med vänligt bemötande. Jag har blivit stamkund på Bromma ortopedmottagning. Varmt rekommendera

• 15:47 - 04 jul, 2018 skrev:

Fantastiskt bemötande, kort väntetid och proffsigt utförande under operationen av min triggertumme
    Kan varmt rekommendera Bromma ortopeden.

• 09:53 - 18 jun, 2018 skrev:

Jag har blivit stamkund på Bromma ortopedmottagning och fått snabb, effektiv och lyckad hjälp med allt från stressfrakturer, ledinflammationer till operation av tå. Mycket vänligt mottagande och professionell behandling!

• 12:57 - 15 jun, 2018 skrev:

Jag har opererat mina båda fötter för problem med Mortons hos Dr Isman. Fick alla tider snabbt, har blivit så bra mottagen. Kan rekommendera kliniken utan att tveka.

• 16:04 - 06 jun, 2018 skrev:

Dr Ismail har opererat både mina händer för karpaltunnelsyndrom med lyckat resultat!
    Kan varmt rekommenderas för sin kunnighet , enorma kompetens och sin varma personlighet!
    Tusen tack för allt!

• 20:36 - 05 jun, 2018 skrev:

Jag sökte mottagningen pga hallux valgus. Fick den första besökstiden utan remiss redan efter två dagar.
    Två veckor sedan opererades jag.
    Ett mycket vänligt och trevligt bemötande. Två återbesök, det första för att kontrollera såret och det andra för att ta bort stygnen,
    Kan varmt rekommendera mottagningen!

• 16:39 - 01 jun, 2018 skrev:

Dr Isam Suliman opererade min hand för "Triggerfinger" i förra veckan. Som helhet är jag mycket, mycket nöjd med behandlingen. Bedövningen lades försiktigt, så att det nästan inte kändes. Operationen kändes överhuvudtaget inte. Efterförloppet har varit utan besvär, jag kan röra fingrarna normalt igen. Detta kan bero på att nästan ingen svullnad uppstått. (God aseptik?!) TACK!

• 11:11 - 17 maj, 2018

• 10:43 - 01 maj, 2018 skrev:

Väldigt bra och trevligt mottagande. Sköterska höll handen när jag tyckte det var obehagligt. Mycket
    duktig läkare Dr. Isam som utförde ingreppet och tog bort mina Hallus Valgus med väldigt bra resultat.

• 19:41 - 13 apr, 2018 skrev:

Jag fick ett varmt välkomnande i receptionen och även inne hos Dr. Jag upplever att personalen är mycket kompetenta och har stor erfarenhet. Jag har opererats för hallux valgus och är nöjd med resultatet och informationen jag fått. Nu blir det op av andra foten och jag känner mig helt trygg. Jag kan verkligen rekomendera Bromma Ortopedmottagning.

• 18:38 - 13 apr, 2018 skrev:

Var på undersökning och fick en operationstid väldigt fort. Nu är operationen gjort och fick jättetrevligt bemötande och kände mig lugn under operationen. Ska jag göra en ny operation kommer jag vända mig till Dr Isam med personal.

• 16:44 - 06 apr, 2018 skrev:

Gjorde en ganilon operation på handleden. Otroligt duktig läkare som gav tydlig information, Var trevlig och hade bra bemötande. Operations salen var rent.
    Allt gick jätte bra efter operationen behövde inte ta smärtstillande efter 1 dagen. Stygnen togs bort utan att det gjorde ont.
    Smärtan jag hade i 1år innan operationen försvann helt och handen fungerar nu precis som den ska.

• 15:22 - 03 apr, 2018 skrev:

Efter att gått hos olika läkare i över 2 år utan att få några svar om min värk så tog det 5 min att få doagnos här. Jättebra bemötande och man behöver inte vänta länge på varken tid till läkare och operation. Jag kan verkligen rekommendera Bromma ortopedmottagning!!

• 15:31 - 27 mar, 2018 skrev:

trevlig bemötande.snabb tid för både besök och kirurgi.vörldens bösta ortopedkirurg dr Isam.rekommenderas stark

• 08:42 - 09 mar, 2018 skrev:

Mycket trevligt välmottagen mötande .

• 23:39 - 28 feb, 2018 skrev:

Opererats för hallux valgus med fantastiskt resultat! Smärtan och besvären från foten är helt borta och foten/stortån är nu rak och fin igen. Dessutom proffsigt bemötande i opretentiösa lokaler samt effektiva och informativa läkarbesök. Imponerande!👣

• 19:17 - 21 feb, 2018 skrev:

Dr Azim är otroligt kunnig och receptionisten tog emot mig varmt. Så tacksam!!

• 18:43 - 16 jan, 2018 skrev:

Personal som levererar över förväntan, mycket nöjd. Äntligen har mina onda fötter opererats för Mortons syndrom. Proffsig diagnos och en förhållandevis snabb rekreation. Hit rekommenderar jag alla!

• 20:05 - 06 jan, 2018 skrev:

Fantastisk duktig läkare !! jag har Dr. Azim tog allvar på mina ortopediska problem och gör allt för att hjälpa mig bli bra igen. Det känns mycket tryggt att hamna hos kompetent läkare. Jag är också mycket nöjd med personal på receptionen alltid glada och trevliga ! Man får snabbt en tid att komma. Rekommenderar denna mottagningen där det finns trevliga duktiga kompetenta läkare och vård/receptions personal.

• 15:38 - 09 dec, 2017 skrev:

Toppenbra! Har varit i goda händer från ankomst till hemgång.
    Ett speciellt tack till Dr Isam och syster Veronika som på ett skickligt och omtänksamt vis
    hjälpt mig. Är mycket, mycket nöjd!

• 10:30 - 06 dec, 2017 skrev:

Nahid
    Lätt att boka,tack för en bra bemötande och vård som jag fick hos Brommaortopeden.

• 09:39 - 28 nov, 2017 skrev:

Vi fick ett mycket bra bemötande hos er, trevlig läkare, som ställde snabb diagnos och behandling och ny tid för uppföljning av våra problem. Det känns tryggt och bra att få komma under proffsig vård så snabbt!

• 09:27 - 22 nov, 2017 skrev:

Mycket bra bemötande och vård. Fick snabbt tid till operation.

• 08:02 - 21 nov, 2017 skrev:

Mycket trevlig och professionell personal. Korta väntetider.

• 11:44 - 17 nov, 2017 skrev:

Lätt att boka, mycket trevligt bemötande både vid bokning och av läkare, snabb säker diagnos och åtgärd och jag fick komma in snabbt fast jag var lite för tidig.

• 16:44 - 31 okt, 2017 skrev:

Tack för en bra bemötande och vård som jag fick hos Brommaortopeden.

• 18:16 - 25 okt, 2017 skrev:

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Snabbt och smidigt utförande av operationen.

• 22:15 - 04 okt, 2017 skrev:

Är så otroligt lycklig att ha hittat Dr Isam och Anette, vilket fantastiskt bemötande och kunskap och omsorg av dom båda. Underbara och otroligt kompetenta är dom och jag kände mig så trygg med dom, både före och efter mina båda fotoperationer. Önskar jag hade mer att operera. Kan varmt rekommenderas!! När jag innan läste vad andra skrivit trodde jag nästan det var påhittat, kunde det verkligen vara så bra? JA!!!!
    Marie

• 12:14 - 12 sep, 2017 skrev:

Har varit här ett flertal gånger. Alltid samma profession, vänligt bemötande och korta väntetider.
    Ett nöje att få vara patient här.

• 11:43 - 12 sep, 2017 skrev:

Mycket bra och omsorgsfullt omhändertagande under operationen.

• 18:48 - 03 sep, 2017 skrev:

Mycket professionell undersökning och behandling i positiv atmosfär .

• 14:28 - 28 aug, 2017 skrev:

Blev opererad för ett Trigger finger. Operationen gick väldigt bra och allt var smidigt från böjan till slut.Super nöjd. Margareta

• 10:07 - 27 aug, 2017

• 14:18 - 16 aug, 2017 skrev:

Jättenöjd. Trevlig och kunnig personal. Från besök på vc till opererad på 4 veckor. Vilken service !

• 13:50 - 13 jul, 2017 skrev:

Mycket nöjd, kunniga, trevliga samt väldigt månna om patienten. Kan inte tänka mig att det kan bli bättre. Fick snabbt chansen att operera vä hand och höger fot inom en vecka och allt har fortlöpt på bästa sätt. Supernöjd!!!!!!!!

• 18:03 - 23 maj, 2017 skrev:

En bättre service kan man inte få. Var på undersökning igår och fick operation av "triggerfinger"dagen efter.

• 21:25 - 22 maj, 2017

• 13:01 - 25 apr, 2017 skrev:

Så nöjd o glad att jag gick hit! Snabb hjälp. Varmt och omhändertagande bemötande av Dr.Isam och Annette. Rekommenderas!!!

• 15:23 - 28 mar, 2017 skrev:

Tack till den otroligt kunnige Azim som fick min smärta i ryggen att försvinna efter ett besök. Varmt bemötande och otroligt proffesionella sjuksköterskor. Rekomenderas varmt :)

• 14:43 - 02 mar, 2017 skrev:

Har opererat en Hallux Valgus och kan inget annat än höja doktor Isam och fantastiska Anette till skyarna! Fantastiskt bemötande och omhändertagande före, under och efter operation. Stort tack!

• 12:14 - 21 feb, 2017 skrev:

Mycket trevligt bemötande och mycket kort väntetid. Fick hjälp direkt.

• 17:13 - 15 feb, 2017 skrev:

Vilket varmt och trevligt bemötande! Fick tid snabbt. Och det var skönt att få träffa samma läkare som vid förra besöket. Ett föredöme inom vården.

• 17:05 - 07 feb, 2017 skrev:

Fantastiskt bemötande! Kände mig helt trygg i deras händer. Mitt nyfikna jag fick vara delaktig i allt som hände. Dom möter verkligen ens behov! Rekommenderar varmt Bromma ortopeden ❤

• 23:00 - 13 dec, 2016 skrev:

Har opererat båda fötterna för hallux valgus och är jätte nöjd. Man känner väl omhändertagen och vilken expertis, stort tack till Isam och Annette! :)) !

• 20:58 - 24 nov, 2016 skrev:

Fantastisk personal, fick konsultations-och operationstid nästintill direkt. Underbart bemötande! Kändes otroligt familjärt :)

• 17:55 - 08 nov, 2016

• 21:26 - 23 okt, 2016 skrev:

Väldigt nöjd! Foten ser jätte fin ut efter operationen & har inte haft några problem alls. Trevlig personal & duktig läkare :)

• 13:50 - 05 okt, 2016 skrev:

Jätte nöjd!!! Rekommenderar varmt.

• 14:46 - 18 sep, 2016 skrev:

Trevligt bemötande och omhändertagande av Azim. Fick en snabb tid för kontroll.
    Idag helt återställd. Varma Rekommendationer.

• 20:48 - 11 aug, 2016

• 17:46 - 09 aug, 2016 skrev:

Azim Osman har ett fantastiskt kundbemötande. Skulle nästan önska att det va mer fel på mig så jag kunde vara där oftare. Jag tycker att han är en mkt varm människa som ger en tid och engagemang.

• 20:40 - 08 jun, 2016 skrev:

Mycket nöjd.Allt perfekt professionei bemötande-
    Stort tack till läkare Isam!

• 10:16 - 23 maj, 2016 skrev:

Ville bara säga tack till alla på Bromma ortopedmottagning!

Jag fick tid för operation en vecka efter första besöket!
    Operationen (Karpaltunnel) var helt smärtfri!
    Tid för återbesök bokades direkt!
    Jag är har nu en månad efter full rörlighet och inga domningar i handen!

Viktigast förutom det fina resultat är att jag blev så varmt omhändertagen, innan, under och efter operationen.

Tack Anette och Isam :)

• 12:24 - 21 maj, 2016 skrev:

Mycket nöjd med dr Isam, som snabbt kunde ställa diagnos samt ge mig behandling.
    Det gick snabbt att få en tid och jag fick komma in på utsatt tid.
    Rekommenderas starkt!

• 15:31 - 13 apr, 2016 skrev:

Väldigt nöjd. Bra bemötande och proffsig undersökning och diagnos. Rekommenderar starkt!

• 11:15 - 11 apr, 2016 skrev:

Världens bästa ställe ! Jag blev vid första besöket bemött av den otroligt rara sköterskan Anette Lundh. Anette är ortoligt välkomnande, glad, mjuk, omhändertagande, empatisk och ja bara helt fantastisk. Dr Isam Suliman är åxå guld ! Han känns från första stund mkt kunnig o förtroendeingivande. Jag upplever att Isam tar sig tid för mig som patient och förklarar allt lugnt och förståligt. Isam har opererat min ena Hallux valgus med toppresultat, tryggt & snyggt ! Under operationen hade jag den underbara narkossköterskan Anette Lundh vid min sida vilket va mer lugnande än allt lugnande medel i världen. Jag har tidigare opererat en hallux valgus på Sabbatsbergs sjukhus , med löpandeband känsla och med urdåligt resultat som kommer att behöva göras om . Jag kommer göra om den med glädje men inte på Sabbatsberg utan istället hos Isam & Anette på Bromma Ortopedmotagning.

• 08:29 - 05 apr, 2016

• 17:23 - 04 apr, 2016 skrev:

Blir alltid väl bemött och skulle aldrig gå någon annanstans. Rekommenderas starkt!

• 12:36 - 23 nov, 2015 skrev:

Efter flera års smärta är det äntligen över. Fick tips om mottagningen av en väninna. Ringde fick tid inom några dagar och väl där fick jag snabbt reda på vad det var och hur behandlingen kunde genomföras. Jag har försökt få hjälp i flera år men ingen annan har kunna säga vad det är. Men Dr Isam Suliman och Anette Lundh tog väl hand om mig och jag är så nöjd. TACK!

• 22:43 - 02 nov, 2015 skrev:

Utmärkt på alla punkter såsom bemötande, tillgänglighet och inte minst vård. Rekommenderas varmt!

• 19:17 - 22 okt, 2015 skrev:

Vilket fantastiskt fint bemötande jag har fått , det viktigaste av allt!

• 17:15 - 16 okt, 2015 skrev:

Underbar kunnig och skicklig Ett varmt bemötande och unik människa denna pertoped läkare var som träffade min dotter Jolina min och min sambo . Min dotter har fotbolls fötter som hårdnar lätt så det växer ut extra hud och å behandlingd tips bjöd han på flera.Min skada av / st avslitna senor i höger fot som nu är super plattfot och jättebred belastar 6 punkter istället för 3 . Han gjorde bra på mina extremt käsliga fötter.
    min sambo hade vridit sig i en Ep fall attack och ryggmuskeln var stor och inflamerad men nu masseras alla hemma och töjjer varandra på alla sätt så vi blir raka i ryggen och fötterna på jorden,,,Härligt ställe;) GLATT!!!

• 09:59 - 14 okt, 2015 skrev:

Efter nästan 20 års värk har jag äntligen opererat min stela stortå (hallux rigidus).
    Jag är imponerad över hur snabbt det gick att få tid och hur smidigt allt har gått. Under operationen hade jag tryggt sällskap av ssk Anette Lundh. Stygnen är precis borttagna och såret ser väldigt fint ut. Det trevliga och proffsiga bemötandet från Dr Suliman gjorde att jag fick tillit till att operationen skulle gå bra, vilket det också gjorde!

• 13:41 - 06 okt, 2015 skrev:

Väl bemöt och mycket trevlig personal.

• 09:35 - 05 okt, 2015 skrev:

Bemött helt fantastiskt! Rekommenderar denna ortopedmottagning starkt!

• 19:34 - 23 aug, 2015 skrev:

Jag är riktigt nöjd,otroligt fint bemött.Kan verkligen rekommendera denna mottagning

• 10:09 - 07 aug, 2015 skrev:

Ringde mottagningen 6/8 vid 9-tiden på morgonen och fick id kl 1400 samma dag. Fick komma in direkt och blev mycket väl mottagen samt fick snabb, effektiv behandling av den trevlige och kunnige dr Isam S. i min dumma stortå-led. Tack doktor Isam. Idag är foten helt smärtfri.
    Kommer att komma tillbaka om vidare behandling.
    Rekommenderas varmt!

• 20:10 - 20 jul, 2015 skrev:

Supernöjd!!

• 23:58 - 26 jun, 2015 skrev:

Tack ja är otroligt nöjd min fot operation... Kommer att komma tillbaka om jag behöver hjälp igen 👍😊 / Flempan Anna 👍

• 11:45 - 24 jun, 2015 skrev:

Tack för en utmärkt genomförd handoperation av Isam Suliman och hans sköterskor. Förutom kirurgisk skicklighet skapar Isam genom sitt sätt en mycket god patientkontakt. Anders Thorson.

• 11:13 - 18 jan, 2015 skrev:

Mycket bra. Korta väntetider och vänligt bemötande. Kände mig trygg. Kan varmt rekommendera Bromma ortopedmottagningen

• 19:24 - 13 nov, 2014 skrev:

Tack för snabb hjälp med mina handoperationer september och oktober. Snygga - nästan helt osynliga ärr. Tack för det!
    Trevlig personal.

• 15:06 - 13 nov, 2014 skrev:

Jag fick kanonbra hjälp av sjuksköterskor och Dr Isam Suliman under mina besök! Korta väntetider och lugn och trevlig personal, rekommenderar starkt!

• 17:00 - 27 okt, 2014 skrev:

Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester utan värk.

• 22:32 - 25 okt, 2014 skrev:

Mycket bra! Jag har hösten 2014 opererat en fot (hallux rigidus) och kan verkligen rekommendera Bromma ortopedmottagning.

Hälsningar,
    A.H

• 14:42 - 13 okt, 2014 skrev:

Mycket bra vård och motagande, korta väntetider.
    Rekomederas starkt

• 10:48 - 10 okt, 2014 skrev:

Efter 5 månaders smärta ställde dr diagnosen på 5 min trokanterit! är på bättringsvägen ! Helt underbar läkare Tack

• 22:02 - 29 sep, 2014 skrev:

Bra och effektiv mottagning. Tack.

• 18:42 - 24 sep, 2014 skrev:

Tack!

Sommaren 2013 drabbades jag av triggerfinger. Anti-inflammatoriska medel hjälpte inte, så jag fick en remiss till Bromma ortopedmottagning. Det är jag tacksam för!

Kort väntetid, vänligt bemötande och mycket professionell behandling av specialistläkare. Det känns tryggt!

• 13:15 - 20 sep, 2014 skrev:

Sitter nu här med höger foten i högt läge efter gårdagens "hammrtå-operation". Ett fantastiskt och lugnande bemötande och en lyckad operation. Att både ha förmågan att vara lugn och trevlig med patienten samt att utföra en operation på bästa möjliga sätt gör att man känner sig trygg och tillfrisknandet går nog snabbare. Tack dr Isam Suliman, din sköterska som jag inte kommer ihåg namnet på (pga nervositet) samt Rebecka. Ni gör ett fantastiskt jobb!

• 11:28 - 08 sep, 2014 skrev:

Trevligt bemötande och bra hjälp med inflammationen i mitt ben!

• 16:31 - 02 sep, 2014 skrev:

Jag har fått den allra bästa hjälp med min onda axel. Suverän behandling. Margareta Hultin. g
    Stort tack

• 21:22 - 28 aug, 2014 skrev:

Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman!

• 09:18 - 23 aug, 2014 skrev:

Tack för hjälp och behandling med mina trassliga knän. Mycket trevligt bemötande. Lugnt och avstressande miljö.

• Fråga ställd 00:37 04 jun 2018

Opererades på sjukhus stortå. Klagar över utseende på den. Stygn åtdragit skinn och trycker. Tån stör. De vill inte göra den bättre. Har ni tycke för den. Tycker också att den inte stämmer med min kropp. Den är inte smärtfri. Fourrosemary@hotmail.com

Hej Rosemarie!

Tack för mejlen. Du får jätte gärna ringa på 08- 409 209 00 så kan vi hjälpa dig. Tack och han en bra dag.

Hälsning
    Avesta
    Bromma Ortopedmottagning

• Fråga ställd 20:10 02 jan 2018

Har troligtvis en Ganglion på foten. Bor i Västra Götaland men kan man ändå göra operation hos Er eftersom det verkar ta dit här nere.

Hej Christina
    Vi har avtal med Stockholms Läns Landsting för mottagning och operationer. Du betalar en patientavgift som på vilket offentligt sjukhus som helst. Det spelar ingen roll om du är mantalsskriven i Stockholm eller i något annat landsting. Välkommen! Ring och boka en tid.
    Tel: 08- 40920900.
    Hälsningar
    Bromma Ortopedmottagniong

• Fråga ställd 08:20 10 mar 2017

Tar ni emot patienter utanför Stockholm?

Hej, Lotya,

Ja, vi kan ta emot patienter från andra Län utöver Stockholms Län, både med remiss eller utan remiss.

• Fråga ställd 08:24 12 jul 2016

Hej, har just besökt Fotkirugiska mottagningen på Sophiahemmet med anledning att att jag har svåra smärtor i mellanfoten sedan en längre tid. Läkaren föreslog steloperation -skulle gärna ha en second opinion då jag inte fick den information jag önskade, MVH/Irene

Hej Irene

Fotkirurgerna på Sophiahemmet är mycket erfarna och hög specialiserad ortopeder inom fotproblematik och inom fotkirurgi. Du har som patient rätt att få all information och förklaring av din behandlande läkare så jag råder Dig att boka en tid hos din behandlande ortoped på Sophiahemmet.

• Fråga ställd 22:06 11 apr 2016

Varför ser man inte en gammal kvinna med ryggproblem och ger henne den tid hon behöver Varför har jag ont ???

Hej bästa Christina,
    Självklart ska man ge alla som bl a lider av ryggproblem all tid för undersökning, utredning och i samråd med den som berörs planera för behandling och uppföljning.