Abrahamsbergsvägen 31, Bromma

Naprapatbehandling

Laserbehandling

Naprapat Doktorerna är experter på rygg-, led- och muskelbesvär.

Hos oss är det personliga omhändertagandet högt prioriterat. Vi hjälper dig hela vägen; från diagnos till behandling och förebyggande vård. Med vår samlade kunskap och långa erfarenhet som naprapater hjälps vi åt för att hitta rätt åtgärder just för dig.

Naprapat Doktorerna är experter på rygg-, led- och muskelbesvär. Vår målsättning är att du ska slippa dina besvär och må bra.

Våra naprapatmottagningar

Vi har idag sju mottagningar i Stockholmsområdet:

Bromma
City
Farsta
Flemingsberg
Huddinge
Rönninge
Skärholmen

Vår målsättning är att du ska slippa dina besvär och må bra.

Varmt välkommen till Naprapat Doktorerna!

Du kan enkelt boka din tid online, genom att klicka på BOKA. Det går också bra att ringa oss, eller mejla till bromma@naprapatdoktorerna.se

Informationen uppdaterades 11:14 - 24 mar, 2023

Glenn Jansson Bellman

Lotta Asplund

Haris Brkic

22 feb, 2023

24 okt, 2022

29 jun, 2021

Tack finaste Lotta för din kompetens, skicklighet och fantastiska nypor. Masserar spända muskler som en gudinna. Du brinner för hjälpa dina kunder på bästa sätt och det märks. Jag återkommer självklart!

1 dec, 2020

Jag är mycket nöjd med engagemanget från Lotta med behandling, fysiskt framförallt tips o råd för egen träning.

1 dec, 2020

Min man nämnde häromdagen att jag inte klagar över mina nack/axelbesvär längre. Något jag gjort nästan dagligen i flera års tid. Jag sa att det är Lottas förtjänst, hon har räddat mig ifrån ett liv med smärta. Jag känner mig på riktigt smärtfri. Tack Lotta för att du gett mig mer livskvalitét!

Fråga ställd 10:06 - 11 feb, 2014

hej vad kostar en naprapat och massage behandling hos er? min arbetsgivare ska betala men jag måste veta vad varje behandling kostar.

Naprapat Doktorerna, Bromma svarar:

Hej Juli, tack för din förfrågan. Vi tar 550 kr för naprapatbehandling. Stötvågsbehandling, vilket vi använder på vissa besvär som t ex tennisarmbåge och hälsporre, kostar 600 kr. I nuläget har vi ingen massör hos oss, men det går bra att boka en friskvårdsbehandling hos en naprapat hos oss för att få massage, priset är då 690 kr inkl moms. Vill du boka tid gör du det enklast på telefon: 08-263388. Hör gärna av dig om du har fler frågor. Med vänliga hälsningar Benny Åkerblom Naprapat Doktorerna