Bro >

Estetisk tandvård/tandblekning

Tandkronor

Tandimplantat

Pris efter konsultation

Varmt välkommen till oss på Brotandläkarna!

Med fyra behandlingsrum i fräscha lokaler och med toppmodern utrustning hittar du sedan 2010 Brotandläkarna i Bro centrum. Våra patienter är viktiga för oss, oavsett om du är barn, vuxen eller tandvårdsrädd så är du varmt välkommen till oss.

Vi är medlemmar i Privattandläkarna och följer deras överenskommelser med Konsumentverket.

Vilken tandvård kan vi hjälpa dig med?

Vi utför all slags allmäntandvård så som tandundersökning, fyllningar, kronor, broar, porslinsfasader, estetisk tandvård, tandblekning, rotfyllning osv. Läs mer nedan om de vanligaste behandlingarna.

Vi är naturligtvis anslutna till Försäkringskassan.

Informationen uppdaterades 13:26 - 19 apr, 2023

Sanna Bekas

Aneta Sjöström

Katrine Bergman

12 dec, 2023

Tandhygienisten är både duktig och trevlig. Hon är lätt på handen och stressar inte utan gör ett ordentligt jobb

1 sep, 2023

Fina lokaler, trevligt bemötande och proffsig personal. Heja brotandläkarna!

8 maj, 2023

Har haft tandvårdsfobi hela mitt liv, men efter att ha träffat Marianna och Alena har jag vågat mig på behandlingar som jag inte trodde var möjliga för mig, verkligen proffsiga och sympatiska.

14 feb, 2023

Kompetent personal med jättetrevligt bemötande

26 mar, 2022

Jag är super nöjd med min behandling, (tandstensborttagning, airflow) bemötande, fick även rabatt på produkter som jag köpte och tips och råd för att sköta mina tandfickor som nu är ett minne blott. Min upplevelse är att tandhygienist Sanna är noggran och grundlig med sina behandlingar och värnar om patientens bästa.

Fråga ställd 02:22 - 7 maj, 2015

Pris på en trasig utdragning tand

Brotandläkarna Bro Centrum svarar:

Hej Sebastian Det kan vara svårt att veta ett pris innan vi vet vilken tand som är trasig och som eventuellt måsta dras ut innan vi kan säga vad det kostar du är välkommen att höra av dig så att vi kan titta på tanden och göra ett kostnads förslag Med vänlig hälsning Brotandläkarna 08-582 484 03

Fråga ställd 08:04 - 5 okt, 2013

Har en avgjutning på tänderna för en snarkapne skena. Går dessa även att använda till en skena för tandblekning?

Brotandläkarna Bro Centrum svarar:

Hej! Nej det är inget vi rekommenderar. Vi föreslår att man gör egna skenor för blekning. Med vänlig hälsning Brotandläkarna

Måndag - Tisdag:07:30 - 18:00
Onsdag - Torsdag:07:30 - 17:00