Ungdomsmottagningen Kristinehamn

Om Ungdomsmottagningen Kristinehamn

Till oss kan du vända dig med frågor om till exempel oro, mobbning, kärlek, skolan, kompisar, sex och samlevnad, familjen, preventivmedel, droger, alkohol och graviditet.$
På mottagningen finns barnmorskor, kurator och allmänläkare. Mottagningen är till för dig, från tonåring upp till och med att du blir 23 år.$$
Vi har tystnadsplikt och är till för dig.$$
Önskar du komma utanför drop-in-tiden, ring och boka.

0550 - 863 60 Växelnummer
Assemblégatan 1, Kristinehamn - visa på karta