Närhälsan Brämaregården vårdcentral, Göteborg

Om Närhälsan Brämaregården vårdcentral, Göteborg

Väletablerad vårdcentral med god tillgänglighet och vård av hög kvalitet.
Fast personal som har arbetat ihop under flera år ger kontinuitet och trygghet åt vårdsökande.
Här arbetar sex erfarna specialistläkare i allmänmedicin samt ST- och AT-läkare.
Våra distrikts- och mottagningssjuksköterskor har specialmottagningar inom astma/KOL, diabetes, inkontinens och demens.
Vi utför hälsoundersökningar samt hälsosamtal kring hälsa och livsstil.
Vårdcentralens psykosociala team består av psykolog, sjukgymnaster . Dessa erbjuder psykoterapi, kris- och stödsamtal, stresshanteringskurs, avspännings-, bassäng- och gymträning, smärtlindring och vattenqigong.
*BVC -Se BVC Brämaregården.
*Hisingen Jourcentral öppet vardagar kl 17.00 - 22.00, lördagar, söndagar och helgdagar kl 10.00 - 16.00.

Lista dig hos Närhälsan Brämaregården vårdcentral, Göteborg

Virvelvindsgatan 8A, 417 02, Göteborg - visa på karta

Närhälsan Brämaregården vårdcentral, Göteborg

09:45 - 06 nov, 2018 skrev:

Ättrekan man inte önska sig

15:54 - 03 nov, 2017 skrev:

Recept på väg att ta slut, "vi ringer 11.35" Ingen ringer.Försöker meila och får otrevligt svar tillbaka.
Har försökt i 10 dgr, utan mediciner och mår FAN . O dom vägrar skriva ur recept jag har haft i 8 år.
Kommer ihåg vad läkaren sade för 8 år sedan ,"du får INTE trappa ner eller sluta med medicinen, det är farligt "!! Tack Brämaregården ,får se om jag överlever .

1,5

10:51 - 09 okt, 2017 skrev:

Hej. Jag tycker det är så tråkigt att man inte kan boka en tid hos en läkare hos er. Och det verkar ju vara samma dåliga system hos alla ”närhälsor”.
Jag tycker att det kunde vara typ en kanslist som kunde ta i mot i telefon och boka tiderna.
Det är bedrövligt att redan kl 1040 kan ni inte ta i mot flera samtal, när det står att ni har telefontid till kl1600.
Jag har varit hos er akut och fått en fantastik vård och ett så bra bemötande. Men att boka ett läkarbesök så man kommer in till er fantastiska människor är ju i det närmaste omöjligt. Så jag undrar var ska jag ta vägen med min onda tå och mitt rinnande öga?

10:15 - 08 sep, 2017 skrev:

Jag har under mina 7 år som jag bott i GBG alltid anlitat BGV och alla gånger har jag blivit väldigt fint bemött , tagen på allvar och väl omhändertagen. De 4 läkare jag stött på har alltid levererat en mycket god vård . Även sköterskor mm håller en mycket god nivå.

07:20 - 20 feb, 2017 skrev:

Vänligt bemötande. Bra system för att få akuttider. Bra läkare.

07:38 - 03 okt, 2016 skrev:

bra vårdcentral men svårt att träffa samma läkare! Jobbit med bokning av tider!

3,2