Bräcke hälsocentral

Bräcke

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. När du blir skadad, sjuk eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss.

Lista dig hos Bräcke hälsocentral

Norrlandsgatan 19,843 31 Bräcke - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:30 - 11:00 Lättakut
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Sjukgymnast