Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Borås

Verksamheten bedrivs i Praktikertjänst regi. Läkare med specialitet inom allmänmedicin. Därutöver sköterskebaserad mottagning med specialinriktning mot astma/KOL, diabetes och barnhälsovård. Utöver detta även allmän distriktssköterskemottagning.

Verksamheten har samverkansavtal med Borås Psykoterapi Institut samt Fotvårdskliniken, Anita Ahlqvist. I fastigheten finns också ett flertal övriga specialiteter, t ex gynekolog och urolog, som vi avser att ha en samverkan med.

Öppettider för akuta besök 08:00-17:00 varje helgfri måndag-fredag.

Lista dig hos Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Telefon 033 - 724 64 00 Växelnummer033 - 724 64 00
Allégatan 39, 503 32, Borås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Kör mot Borås centrum. På huvudgatan mitt emellan Pinocchiostatyn och högskolan ligger mottagningen belägen snett emot rådhuset.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.