Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Borås

Vad kan vi erbjuda dig? Din egen distriktsläkare. Du kan också få en egen distriktssköterska. Samtalsmottagning med Psykoterapeut/socionom. Mottagningar ledda av specialist-sköterska för dig som har diabetes, astma, KOL, allergier, hjärt-kärlsjukdom, demens, inkontinens eller vill ändra livsstil. För de små har vi BVC.
Vi har även vaccinationsmottagning, prickmottagning och infektionsmottagning.
Vårdcentralschef Annika Wester 0706-751252

Lista dig hos Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Telefon 010 - 435 91 70 Växelnummer010 - 435 91 70
Stengärdsgatan 22, 503 34, Borås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 11:58 - 24 jan, 2016

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• Narva Kirurg Center Supernöjd, gjorde en behandling med hyslase. Kände mig trygg och min läkare var duktig! - Nicolas
    • Narva Derma Center Proffsigt och trevligt bemötande. Kan starkt rekommenderas. - Lina
    • Mariehems hälsocentral Blir alltid bemött med respekt och empati och någon som lyssnar. - Karin Jacobsson
    • Sjukgymnastik David Löw-Larsen Efter att ha provat flertalet sjukgymnaster i stan blev jag rekommenderad att gå till David. Jag var med om en bilolycka för några år sedan ... - Maria
    • Sjukgymnastik David Löw-Larsen David har haft stort tålamod och med behandling och träning fått bort mångåriga ryggbesvär. Kan varmt rekommendera honom. Nu kan jag andlige... - Ola