Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Borås

Vad kan vi erbjuda dig? Din egen distriktsläkare. Du kan också få en egen distriktssköterska. Samtalsmottagning med Psykoterapeut/socionom. Mottagningar ledda av specialist-sköterska för dig som har diabetes, astma, KOL, allergier, hjärt-kärlsjukdom, demens, inkontinens eller vill ändra livsstil. För de små har vi BVC.
Vi har även vaccinationsmottagning, prickmottagning och infektionsmottagning.
Vårdcentralschef Annika Wester 0706-751252

Lista dig hos Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Telefon 010 - 435 91 70 Växelnummer010 - 435 91 70
Stengärdsgatan 22, 503 34, Borås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 11:58 - 24 jan, 2016

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• Segeltorps vårdcentral Vårdkvalitén fick dåligt betyg eftersom omsättning läkare senare år gör att jag ofta får träffa en ny läkare.. Någon form av fast "husläka... - Gunnar Rosengren
    • Torslanda Läkarhus Skall jag som patient bli tillfrågad vad jag tycker skall göras!!! När jag söker hjälp för något jag är orolig för. Se över era öppettider f... - Anita
    • Capio hälsocentral Dragonen Dåligt att det inte går att bli uppringd av er när ni inte kan svara. - Rasmus Hästbacka
    • Nikos Tsiaklides Läkarmottagning Har varit min läkare i 25 år snart, Nicos är otroligt duktig på att hitta orsaker o ställa diagnoser snabbt. Är en läkare som tar patientens... - Christina Hagberg
    • Södertull Din hälsocentral Tycker också karolina är en fantastisk bra läkare,jätte trevlig. Tog bort ett födelsemärke gick snabbt och smärtfritt. - Filip