Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Borås

Vad kan vi erbjuda dig? Din egen distriktsläkare. Du kan också få en egen distriktssköterska. Samtalsmottagning med Psykoterapeut/socionom. Mottagningar ledda av specialist-sköterska för dig som har diabetes, astma, KOL, allergier, hjärt-kärlsjukdom, demens, inkontinens eller vill ändra livsstil. För de små har vi BVC.
Vi har även vaccinationsmottagning, prickmottagning och infektionsmottagning.
Vårdcentralschef Annika Wester 0706-751252

Lista dig hos Närhälsan Heimdal vårdcentral, Borås

Telefon 010 - 435 91 70 Växelnummer010 - 435 91 70
Stengärdsgatan 22, 503 34, Borås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 11:58 - 24 jan, 2016

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• Anna Bäcklund Kiropraktik Kan verkligen rekommendera Anna, hon är proffsig, duktig och lyhörd och har hjälpt mig varje gång jag har varit där. - Lisa Arnell
    • Anna Bäcklund Kiropraktik Jag är så nöjd efter vart hos Anna. Hon hjälpte mig kunna röra mig igen! Min svanskota blev läkt. Så tacksam! Proffsig och bra - Celie
    • BVC Forum Nacka Om man ikke kan komme på et besøk så burde man kanskje ha mulighet til å avbooke et besøk utenfor telefontid? Hvis dette er mulig burde de... - Rønnaug vinje
    • Citymottagningen hälsocentral Trevlig personal, bra bemötande. Det sitter sällan fast. - Peter Lundholm
    • Närhälsan Lerum vårdcentral Värdelöst telefon system och ingen upp följning går inte få kontakt med någon även om det gäller någon lätt information - M k