Torggatan 38, Borås

Klinik Estetik Skönhet

Varmt välkommen till Klinik Estetik Skönhet!

Klinik Estetik Skönhet ligger i fräscha och moderna lokaler i centrala Borås. Vi erbjuder både kirurgiska och icke-kirurgiska skönhetsbehandlingar som utförs av vår legitimerade läkare och specialistsjuksköterska. Vi levererar diskreta och naturliga resultat när vi genomför våra behandlingar. Dessutom prioriterar vi kvalité och trygghet, och därför är vi självklart certifierade för estetisk injicering av Estetiska Injektionsrådet.

Behandlingar hos Klinik Estetik Skönhet

Hos oss kan du komma för att genomföra ett plastikkirurgiskt ingrepp och skönhetsinjektioner. Vi erbjuder bland annat:

• Ögonlocksplastik
  • Fillers och botox
  • Behandling av ådernät och ytliga kärl
  • Behandling av godartade hudförändringar
  • Trådlyft
  • Hudvårdsbehandlingar med Filorga

Klinik Estetik Skönhet är specialiserade inom ögonlocksplastik och godartade hudförändringar

Ögonlocksplastik är en av våra vanligaste behandlingar och innebär att vi opererar bort hudöverskott på det övre ögonlocket. Behandlingen ger dig ett piggare utseende. Vi är även specialiserade inom godartade hudförändringar, och hjälper dig ta bort dem på några sekunder med hjälp av frysning.

Din säkerhet är viktigast för oss på Klinik Estetik Skönhet

Klinik Estetik Skönhet sätter alltid dig som patient i fokus. För oss är det mycket viktigt att du känner dig trygg och välinformerad både innan, under och efter ditt besök. Alla våra behandlingar utförs av legitimerad och certifierad personal som har många års erfarenhet av hälso- och sjukvård.

Välkommen att kontakta oss för att boka en behandling på Klinik Estetik Skönhet i Borås!

Informationen uppdaterades 14:52 - 12 maj, 2023

11 aug, 2022

Fick ett fantastiskt bemötande och hjälp med min migrän med botox

070971#### Visa nummer