Specialistmottagning medicin Härnösand

Om Specialistmottagning medicin Härnösand

Medicinmottagningen i Sundsvall och specialistmottagning Närvård Härnösand har specialistmottagningar inom endokrinologi, reumatologi, medicinsk mag-tarm.$Fotvård $Dietist

0611 - 842 00 Växelnummer
Södravägen 3-5, 871 40 Härnösand - visa på karta
Diabetesvård, Dietist, Endokrinologi, Fotvård, Reumatologi

Specialistmottagning medicin Härnösand

20:42 - 07 nov, 2014 skrev:

Den bästa vård man kan tänka sig. Jag skickade in en receptförnyelse den 6 november. Den 7e fanns medicinen på apoteket. Tackar.