Närhälsan Bollebygd barnavårdscentral, Bollebygd

Om Närhälsan Bollebygd barnavårdscentral, Bollebygd

Barnavårdscentral BVC.
Mottagning efter tidsbeställning.
Distriktssköterska Marie Karlsson, tel 010-4416122 Distriktssköterska Pernilla Johansson, tel 010-441 61 24, Distriktssköterska Ulrika Johansson 010-441 61 36. Om de inte svarar så lämna meddelande så ringer de upp så fort de har möjlighet.

Gästgivarevägen 8, 517 36, Bollebygd - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 12:00 Helgfria dagar