Bohuspraktiken, Bohus

Om Bohuspraktiken, Bohus

På Bohuspraktiken arbetar Nida Rajab, spec i allmänmedicin, st-läkare Hassan Esmailzadah, Abdul Samad samt at-läkare Anders Simonsson

Lista dig hos Bohuspraktiken, Bohus

Göteborgsvägen 219, 445 37, Bohus, Bohus Centrum - visa på karta
Vänligen undvik parfym och andra starka dofter vid besök på vårdcentralen.

Bohuspraktiken, Bohus

4,9

20:09 - 20 feb, 2019

17:44 - 01 jun, 2017 skrev:

Har varit listad hos Praktikertjänst sedan etableringen här i Bohus.
Är mycket nöjd med läkare, sköterskor och all övrig personal. Man gör, i mitt tycke, sitt allra bästa och sätter patienten i centrum, Man lämnar praktiken efter att ha fått den hjälp och det stöd man eftertraktat! Högsta betyg från en nöjd patient sedan många år. Tack för att ni finns!