Björkskatans hälsocentral

Om Björkskatans hälsocentral

Hälsocentralen har läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, laboratorium, mödra- och barnhälsovård, diabetessköterska, astma-/KOL-sköterska, rökavvänjningssköterska, kurator och ljusbehandling. Här finns också sjukgymnastik och arbetsterapi. Vi har en god kompetens inom olika områden vilket gör att vi kan ge dig ett professionellt omhändertagande och ett bra bemötande året runt. Du ska alltid känna dig välkommen till oss om Du behöver vår hjälp. Personalen på Björkskatans hälsocentral är $HBTQ-certifierad sedan 19 april 2018. Detta innebär att personalen är utbildad i HBTQ-frågor och vi arbetar på ett strukturerat och målmedvetet sätt för förbättra såväl arbetsmiljö som bemötande.$.

Lista dig hos Björkskatans hälsocentral

Höstvägen 7, 976 33 Luleå - visa på karta