Bergnäsets hälsocentral

Om Bergnäsets hälsocentral

Välkommen till Bergnäsets hälsocentral! $Våra besökstider är 08-17 vardagar. För besök och tidsbokning ring sköterskorna vardagar 7.30 - 16.30, tel 0920-71065, sköterskorna ringer sedan upp dig på en ungefärlig tid.$För rådgivning ring 1177. $Vid akuta sjukdomsfall vardagar efter kl 17 samt under helger, ring 1177 eller gå in på 1177.se för råd om vård. Har du pågående akuta symtom ring 112. $På Bergnäsets hälsocentral arbetar professionell personal med din hälsa. Vi erbjuder en trygg sjukvård och arbetar förebyggande inom många områden. Här finns läkarmottagning, psykiatrisjuksköterska, mottagningsdistriktssköterskor, sjuksköterskor med diabetes- , astma- och psykiatrikompetens. Det finns mödra-och barnhälsovård, sjukgymnastik och laboratorieverksamhet. En kompetensenhet för läkare är under uppbyggnad.

Lista dig hos Bergnäsets hälsocentral

Producentvägen 10, Luleå - visa på karta