Folktandvården Bergnäset, Luleå

Om Folktandvården Bergnäset, Luleå

Välkommen till Folktandvården Bergnäset.$Från det år du lämnar den avgiftsfria barn- och ungdomstandvården kan vi, om ditt tandvårdsteam bedömer att det är lämpligt, erbjuda dig att teckna avtal om Frisktandvård. $Frisktandvård är ett avtal mellan dig och Folktandvården där målet är att vi tillsammans jobbar för att hålla dina tänder starka och friska.$Tyvärr kan vi i dagsläget inte teckna några nya avtal med vuxna patienter. $Vi har också just nu begränsningar när det gäller att ta emot nya patienter då vi är kraftigt försenade med våra kallelser.$Sena återbud och uteblivanden debiteras alltid oberoende av orsak. Avgiften är 400 kronor, både för vuxna och barn.$Du är givetvis välkommen att ta kontakt med oss vid akuta besvär, ring 0920-717 40

0920 - 717 40 Växelnummer
Producentvägen 10, 972 21 Luleå - visa på karta