Myrvikens hälsocentral

Berg

Till oss kan du vända dig med alla hälsoproblem. Här behandlar vi sjukdomar och skador på plats eller remitterar dig till Östersunds sjukhus.

Lista dig hos Myrvikens hälsocentral

Dalsätravägen 6 A,845 71 Oviken - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 09:30 - 11:00 Sköterska
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Diabetes, stödverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Mödravårdscentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård

12:02 - 28 jul, 2018