Svenstaviks hälsocentral

Om Svenstaviks hälsocentral

Svenstaviks hälsocentral ligger i centrala Svenstavik, skyltat från centrum.

I samma byggnad finns även folktandvård.

Vårt upptagningsområde är Svenstavik, Åsarna, Rätan, Klövsjö, Vigge.

Lista dig hos Svenstaviks hälsocentral

0687 - 166 00 Växelnummer
Vallmovägen 6 C,845 31 Svenstavik - visa på karta
  • Måndag - Fredag 12:00 - 17:00 Akuta ärenden
  • Onsdag - Fredag 08:15 - 11:30
Drop-in
  • Måndag - Fredag 10:00 - 14:00 Lättakut
Barnavårdscentral / BVC, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Sjukgymnast, Ungdomsmottagning

Svenstaviks hälsocentral

14:49 - 01 feb, 2016 skrev:

Mycket bra omhändertagande av kompetent personal på kliniken.Besökte vårdcentralen under våran semester i Klövsjö. Rekommenderas