Psykiatriskt mobilt akutteam Bäckefors, Bengtsfors

Bengtsfors

Inriktning/Uppdrag
Erbjuda patienten vård och behandling i närmiljö som ett alternativ till sjukhusvård vid försämring och nyinsjuknande.
Underlätta permissioner och utskrivning för patienter som behandlas i dygnetruntvård.
Stödja och underlätta för närstående.
Ge råd,stöd och konsultinsatser till övriga vård och omsorgsgivare.
Utveckla samverkan för patientnytta internt och externt.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 435 60 30 Växelnummer 010 - 435 00 00
Dalslands sjukhus, 668 88, Bäckefors, Vuxenpsykiatrisk öppenvårdsmottagning - visa på karta
  • Måndag - Söndag 16:00 - 01:30

Allmänpsykiatri, vuxna