Närhälsan Bengtsfors vårdcentral, Bengtsfors

Närhälsan Bengtsfors vårdcentral

, Bengtsfors

Storgatan 7, 666 30, Bengtsfors, 66630 Bengtsfors

Uppdaterat 2024-03-26 Nya patientavgifter i Västra Götalandsregionen från 1 april 2024. Läs mer på 1177.se/patientavgifter

Vi erbjuder hög tillgänglighet på Närhälsan Bengtsfors vårdcentral. Sjuksköterska finns tillgänglig på telefon 010-4416310 vardagar kl 08.00-17.00 för rådfrågning och tidsbokning till läkare samt för bokning av telefontid. Vi använder Telia Ace för att ta hand om alla telefonsamtal. Detta innebär att en telefonsvarare tar emot ditt samtal. Du kan via knappval ange ditt ärende. Du kan också tala in ett meddelande. Vi kontaktar dig samma dag. Vi erbjuder förutom distriktsläkare, specialistsköterskor diabetes, hjärta-kärl, astma-KOL, demens och psykiatri, distriktssköterskor med BVC, fotvårdsspecialist samt kurator. Vi har nära samarbete med mödravårdscentral, ungdomsmottagning, sjukgymnastik och arbetsterapi. Vårdcentralchef Malin Hansen 010-4416306, 076-127 68 79 Vid akuta ärenden kvällar och helger hänvisar vi till Jourcentralen Dalslands sjukhus, bokas via 1177 eller 010-4416750.

Informationen uppdaterades 14:03 - 26 mar, 2024

Här kan du se omdömen som Närhälsan Bengtsfors vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Psykologverksamhet, vuxna, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Diabetesmottagning, primärvård, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Barnhälsovård/BVC, Vaccination mot covid-19, Medicinsk fotvård