Dalslands Sjukhus, Bäckefors

Bengtsfors

Välkommen till Praktikertjänst Närsjukhus Dalsland Lysekil och Strömstad
Praktikertjänst Närsjukhus är ett specialistsjukhus med ambitionen att bedriva vård med hög medicinsk kvalitet och personligt omhändertagande. Genom samlad kompetens, tillgänglighet, gott bemötande och kontinuitet får patienten resurseffektiv vård på rätt nivå. Hos oss finns det inga vårdköer.

Vår verksamhet är upphandlad av Västra Götalandsregionen. Vi är en del av den offentliga vården och har mottagningar inom följande specialiteter:
Barn- och ungdomsmedicin
Diabetes och endokrinologi
Gynekologi
Hjärta/hjärtsvikt
Hud(OBS endast i Dalsland)
Ljusbehandling
Logopedi
Röntgen
Ögon
Öron/näsa/hals

Mera info finns på vår hemsida.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 010 - 167 37 00
Dalslands sjukhus, 668 88, Bäckefors - visa på karta

Ej angivet

3,8

• 08:14 - 12 jun, 2018 skrev:

Man får i snitt 2 minuter med en stressig läkare som inte verkar bry sig alls vad ditt problem är.
    Sjuksköterskorna är dock helt fantastiska.

2,5

• 11:09 - 29 okt, 2016