Ögonmottagning Dalsland, Bäckefors

Bengtsfors

Bedömer, utreder, diagnostiserar och behandlar patienter med t.ex glaucom, katarakt, maculadegenerationer, diabetesretinopati. Inriktningen är ögonsjukdomar som inte kräver akutsjukhusets speciella kompetens och utrustning.

Erbjuder vård till barn med brytningsfel och andra ögonsjukdomar.

Utför ögonbottenfotografering inklusive bedömning av bilder

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 167 37 60 Växelnummer 010 - 167 37 00