ÖNH-mottagning Dalsland, Bäckefors

Bengtsfors

Erbjuder bedömning, diagnostisering, utredning, behandling och uppföljning av olika medicinska problem kopplade till öron- näsa- hals-området som inte kräver akutsjukhusets mer omfattande resurser och kompetens.

Inriktningen är allmän ÖNH-sjukvård med möjlighet till utredningar i form av audiogram, larynxundersökningar med videodokumentation, samt operationer i lokalbedövning av mindre komplicerad natur t.ex. operation av hudförändringar i huvud-halsregionen samt insättning av plaströr på ungdomar och vuxna som inte kräver anestesi.

Erbjuder barnaudiologisk test på barn över 4 år som kan medverka i undersökningen.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 167 37 70 Växelnummer 010 - 167 37 00