Närhälsan Bengtsfors rehabmottagning, Bengtsfors

Bengtsfors

010 - 441 63 45 , 010 - 441 63 46

Smärta, svårt att hantera vardagen, led- eller muskelproblem, handskador, huvudvärk, ont i nacke eller rygg, stress, sömnbesvär, graviditetsrelaterade besvär eller träningsskada. Det är exempel på besvär som du kan komma med till oss. Vi förskriver också hjälpmedel och erbjuder artrosskola enligt BOA (Bättre Omhändertagande av patienter med Artros). Högkostnadsskydd gäller.

Hos oss får du professionell hjälp av arbetsterapeuter och sjukgymnaster/fysioterapeuter, för ett mer rörligt och aktivt liv. Läs mer på vår webbplats narhalsan.se/rehab

Välkommen!

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 441 63 45 010 - 441 63 46 Växelnummer 010 - 435 80 00
Storgatan 7, 666 30, Bengtsfors, Ligger i samma hus som vårdcentralen - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 09:00 Sjukgymnast
  • Tisdag - Fredag 08:00 - 08:30 arbetsterapeut