Bra Liv Bankeryd vårdcentral

Bra Liv Bankeryd vårdcentral

, Bankeryd

Sjöåkravägen 18, Bankeryd, 56422

På Bra Liv Bankeryd vårdcentral får alla ett gott bemötande på lika villkor. Vårt mål är att erbjuda dig snabb tillgång till vård av högsta kvalitet med hjälp av välutbildad personal. Vi arbetar tillsammans på att relationen med dig grundar sig på omtanke, helhetssyn och kvalitet. På Bra Liv Bankeryd vårdcentral finns bl a specialistläkare i allmänmedicin, sjuksköterskor/ distriktssköterskor, sjukgymnaster, vårdadministratörer, arbetsterapeut, rehabiliteringssamordnare och legitimerade psykologer. Vi har vårdteam för diabetes, högt blodtryck/hjärtsvikt, astma/KOL, rehabilitering samt vaccinationsmottagning. I samma byggnad finns laboratorium, apotek, BVC, Kvinnohälsovård samt Folktandvården. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Utifrån behov samverkar vi med den specialiserade vården, kommunal vård och andra instanser i samhället. Driftsform: Offentlig drift

Informationen uppdaterades 10:53 - 4 mar, 2024

20 dec, 2019

Väldigt bra vårdcentral där jag blivit lyssnad på och känt mig behandlad väldigt väl. Fantastiska läkare som verkligen bryr sig.

Här kan du se omdömen som Bra Liv Bankeryd vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Vårdcentralen

Provtagning

Allmänmedicin, Artrosskola, Psykologverksamhet, vuxna, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Distriktssköterskeverksamhet, Läkarverksamhet, särskilt boende, Psykoterapi, vuxna, Kuratorsverksamhet, Arbetsterapi, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Hjärtsviktsmottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Vaccinationsverksamhet, Sjukvårdsrådgivning, Medicinsk fotvård, Primärvårdsrehabilitering, Flyktingmedicin, Företagshälsovård