Svartågatan 2, Bagarmossen

Tandläkarundersökning

Akut tandvård

Inga lediga tider den närmaste månaden

Tandlagning

Behandling av tandlossning

Konsultation för pris

Kronor och broar

Tandimplantat

Skalfasader

Konsultation för pris

Mottagningen håller sommarstängt under vecka 29-30.

Välkommen till Tandläkare Nadejda Stoyanova!

På Svartågatan 2 i Bagarmossen hittar du Tandläkare Nadejda Stoyanova. Nadejda har lång erfarenhet av att ta hand om tänder och välkomnar både barn och vuxna till mottagningen. Här erbjuds du det mesta inom tandvård, allt från förebyggande behandlingar till protetik.

Tandvården anpassas alltid efter dina unika behov, och om vi bedömer att du är i behov av specialistvård remitterar vi dig naturligtvis vidare. Det är viktigt för oss att du känner dig trygg och väl omhändertagen när du besöker oss!

Kliniken har öppet även på lördagar från kl 09:15-14:00.

Tandläkare Nadejda Stoyanova hjälper dig som har tandläkarskräck

Om du är tandvårdsrädd erbjuder Nadejda en lugn och trevlig miljö där du kan få längre behandlingstid. Du kan dessutom få lugnande medicin om vi bedömer att du behöver det. För dig som är spruträdd kan vi även lägga eventuell bedövning med Wanda. Det är en slags apparat som kan spruta in bedövningsmedlet på ett långsamt sätt, så att det inte känns.

Det här kan du få hjälp med

Hos Tandläkare Nadejda Stoyanova erbjuds du en heltäckande tandvård av hög kvalitet, och du kan bland annat få hjälp med:

• Regelbundna undersökningar
  • Akuttandvård
  • Tandstensborttagning
  • Tandlagningar
  • Tandlossning
  • Tandblekning
  • Rotfyllningar
  • Barntandvård

Varmt välkommen att boka en tid hos Tandläkare Nadejda Stoyanova, redan idag!

Informationen uppdaterades 09:49 - 4 jul, 2023

Nadejda Stoyanova

Lena Hallstan

Diana Maximovic

14 dec, 2023

Bästa tandläkare jag haft! Förutom att vara proffsig och effektiv, har hon även bred kunskap från att ha varit verksam inom tandkirurgi. Man känner att man är i goda händer! Hon har dessutom botat mig från min tandläkarskräck, gm att hantera bedövning med lätt hand, och utan obehag! Kan utan tvekan rekommendera ett besök!

11 jul, 2023

Nadejda var utmärkt på alla tänkbara sätt. Jag har ett implantat med krona och någonting hade lossnat. Det var viktigt att bekräfta att det inte var implantatet som hade problem. Nadejda gjorde en försiktig kontrollering och konstaterade att det bara var kronan (en lättnad) och sen gjorde om kronan på så sätt att den återigen satt fast, och samtidigt förbättrade mitt bett på så sätt att kronan inte skulle knuffas loss igen av närliggande tänder. Hon förklarade tydligt allt hon gjorde, och hela upplevelsen var trevlig och smärtfri. Hon blir min nya tandläkare!

24 dec, 2022

12 maj, 2022

Det känns tryggt och lugnt att komma på behandling till tandläkare Nadja. Hon är lätt på handen, lyssnar på mina behov

OBS! 08:00-17:00 på jämna veckor.

OBS! 08:00-12:00 på jämna veckor.

08-390 ### Visa nummer