BVC Capio Läkarhus Selma, Hisings Backa

Om BVC Capio Läkarhus Selma, Hisings Backa

Välkommen till vår barnavårdscentral på Selmas Läkarhus.
I det fria vårdvalet kan du välja Selmas Läkarhus som din barnavårdscentral. Här följer vi ditt barn under de första åren. Vår BVC-sjuksköterska är din huvudsakliga kontakt men vi har även en BVC-läkare och en erfaren barnläkare när det behövs.

Vi svarar gärna på frågor kring allt som rör ditt barns hälsa och utveckling. Välkommen!

Lisa Sass gata 12, 422 53, Hisings Backa - visa på karta