Capio Citykliniken Båstad

Om Capio Citykliniken Båstad

Din hälsa i goda händer

Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne och vår ambition är att erbjuda dig vård av hög kvalitet med bästa tänkbara tillgänglighet, service och bemötande när du besöker vår vårdcentral.

Hos oss är allt samlat under ett tak: vårdcentral, barnavårdcentral, barnmorskemottagning, diabetesmottagning, distriktssköterskor, astma-KOL, sjukgymnast, kurator med ackreditering för KBT, dietist och arbetsterapeut. All kompetens på ett ställe - för hela familjen.

Capio Citykliniken finns även i Förslöv med distriktssköterskemottagning mån-fre och läkarmottagning 2 dagar i veckan.

Köpmansgatan 42, Båstad - visa på karta
Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vaccinationsverksamhet, Äldrevårdsmottagning, primärvård