Båstad-Bjäre Läkarpraktik, Grevie

Båstad-Bjäre Läkarpraktik

, Båstad

Hålarpsvägen 10, Grevie, 26962 Grevie

Välkomna till Båstad Bjäre Läkarpraktik Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne och vår ambition är att erbjuda dig vård av hög kvalité, med bästa tänkbara tillgänglighet årets alla dagar med bra service och bemötande när du besöker vår vårdcentral. Vi har 3 specialister i allmän medicin. Vi bedriver mottagningar som diabetes, astma-KOL, vaccination, rökavvänjning, hjärtsvikt, hälsokontroller, bltr-livsstil inkl. 24-tim bltr mätning och distriktssköterskor. Vi har avtal med sjukgymnaster, arbetsterapeuter, psykolog och dietist.

Informationen uppdaterades 16:18 - 16 nov, 2023

29 maj, 2023

Jag har flyttat till Skåne i mars. Kontaktat VC för att kunna få en fast läkare. Först efter några veckro fick prata med en astma sköterska som ändå inte gav mycket och hade inga tider. De rekviderade INTE mina journaler i tid, jag fick vänta 2 månader för att journalerna skulle komma. När de väl var där, bad de mig ringa om 3 (alltså TRE!) månader för att boka tid. Det är skamligt! Att jag gett en stjerna beror på att det inte gick att inte ge någon stjerna alls :(

17 apr, 2023

Man kan nog inte vara mer nöjd med en vårdcentral än denna. Trevligt bemötande och kompetent personal Tack för hjälpen.

6 jul, 2022

Otroligt kompetent och trevlig personal. Både sjuksköterskor, läkare och personal på provtagningen. Har inget att klaga på!

6 apr, 2022

Fick ett otroligt bemötande idag per telefon av sjuksköterskan som ringde upp! Hon var arrogant och otrevlig. Det är omöjligt att få en tid till sin läkare trots att man gjort allt för att bli bättre. Hon sitter som en brandvägg och vägrar en kontakt med läkaren. Det är alltid samma sköterska, de andra är hur goa som helst. Ska man verkligen behöva byta läkarstation för att få vård? SÅ tråkigt när 1 person drar ner hela stället!

3 mar, 2022

Helnöjd med den bästa vårdcentralen i Grevie! Alltid bra bemötande av sköterskan vid samtal och får snabbt tid när jag behöver det. Skickliga,sakliga välutbildade läkare som är så trevliga finns inget bättre för mig och frugan säger detsamma..kör gärna någon längre sträcka än byter till någon annan..har samma Läkare ,om jag behöver någon av de andra så känner jag mig trygg även med dem..proffsigt bemötande gör vad de ska ,blir grudligt undersökt,prover tas ,remiss ifall de behövs..Läkare lr Sköterskor alla är så bra. Tack ska ni ha. Kan varmt rekommendera dem

Här kan du se omdömen som Båstad-Bjäre Läkarpraktik har fått i Nationella Patientenkäten.

Distriktssköterskeverksamhet, Akutverksamhet med basåtagande i primärvård, Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet, Hypertonimottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Hjärtsviktsmottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård