Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Om Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.
Utöver distriktsläkare har vi specialister i reumatologi och internmedicin. Vi har även bokade akuttider för barn varje dag. Dessutom har vi äldresköterska, inkontinenssköterska, astmasköterska, rökavvänjning, diabetessköterska, dietist, sjukgymnast, psykolog och kurator.
Verksamhetschef Anna Holst 0700-207979

• Onsdag - Torsdag 08:00 - 16:00 Laboratoriet
  • Fredag 08:00 - 12:00 Laboratoriet

Närhälsan Backa vårdcentral, Hisings Backa

06:27 - 01 maj, 2018 skrev:

Mycket bra förståelse och tilltro till patienterna. Gott engagemang. Och allra sist, men inte minst, ett väldigt bra bemötande.