Capio Vårdcentral och BVC Billdal/Hovås

Om Capio Vårdcentral och BVC Billdal/Hovås

Vårdcentral: 031-352 30 30, BVC: 031-352 30 42

Vår ambition är att erbjuda dig vård av hög kvalitet med bästa tänkbara tillgänglighet, service och bemötande när du besöker vår vårdcentral.

All kompetens på ett och samma ställe – för hela familjen!

Vi erbjuder följande:

• Vaccinationsmottagning

• Allmänläkare

• Hälsokontroll

Vår BVC-mottagning

Vi arbetar med förebyggande barnhälsovård. Målsättningen är att främja barns hälsa, trygghet och utveckling. Vår uppgift är att tillsammans med dig se till att barnet får den hälsovård som behövs för att växa och utvecklas. Vi arbetar efter de riktlinjer som Västra Götalandsregionen satt upp för barnhälsovård.

Välkommen till oss du också!

Lista dig hos Capio Vårdcentral och BVC Billdal/Hovås

Vårdcentral: 031-352 30 30, BVC: 031-352 30 42
Billdalsvägen 2, 436 53 Hovås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 0-6 år
Nej
Allmänläkare, Astma- / KOL-vård, Barnavårdscentral / BVC, Diabetesvård, Husläkare / vårdcentral, Hälsokontroll, Psykolog, Vaccinationsmottagning