Askersunds vårdcentral, Askersund

Om Askersunds vårdcentral, Askersund

Hos oss kan du träffa distriktsläkare och distriktssköterska. För dig som har diabetes, astma eller KOL finns dessutom specialistutbildade distriktssköterskor. På laboratoriet hjälper vi dig med provtagning. Här finns också barnmorska och BVC-sköterska. Du som behöver kan också träffa sjukgymnast eller kurator. Du kommer i kontakt med oss genom telefon eller personlig kontakt. Via 1177 Vårdguidens e-tjänster kan du bland annat boka eller avboka tid, förnya recept och kontakta oss.

0583 - 857 10 Växelnummer
Texttelefon 019 - 670 25 31
Torebergsvägen 15, Askersund - visa på karta
Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Sjukgymnast