Askersunds vårdcentral, Askersund

Askersund

Hos oss kan du träffa distriktsläkare och distriktssköterska. För dig som har diabetes, astma eller KOL finns dessutom specialistutbildade distriktssköterskor. På laboratoriet hjälper vi dig med provtagning. Här finns också barnmorska och BVC-sköterska. Du som behöver kan också träffa sjukgymnast eller kurator. Du kommer i kontakt med oss genom telefon eller personlig kontakt. Via 1177 Vårdguidens e-tjänster kan du bland annat boka eller avboka tid, förnya recept och kontakta oss.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0583 - 857 10 Växelnummer 019 - 602 10 00 Texttelefon 019 - 670 25 31