Barnmorskemottagningen, Askersund

Askersund

0583 - 857 48 , 0583 - 857 50

Till barnmorskemottagningen är du/ni välkomna under graviditeten. Vi erbjuder regelbundna besök och kontroller, samtalar om förberedelser inför föräldraskapet och om relationer. Det finns också möjlighet att delta i föräldragrupper.

Till oss kan du även komma för att få råd om preventivmedel. Vi informerar om sexuellt överförbara sjukdomar och tar vid behov olika prover. Det är också till barnmorskemottagningen du kommer när du fått kallelse till gynekologisk cellprovtagning.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0583 - 857 48 0583 - 857 50 Växelnummer 019 - 602 10 00