Arbetsterapimottagningen Sjukhuset Arvika

Arvika

Till oss kan du komma som på grund av olycka, sjukdom eller medfött handikapp har svårt att klara ditt dagliga liv, möjlighet att träna, ta tillvara och utveckla dina fysiska, psykiska och sociala förmågor. Vi använder aktiviteter som ökar dina möjligheter att kunna påverka din livssituation. Behandlingen sker individuellt eller i grupp.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0570 - 71 23 30
Rackstavägen - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:00 - 15:30 röstbrevl finns

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Arbetsterapeut, Företagshälsovård