Fysioterapimottagningen Sjukhuset Arvika

Arvika

Till oss kan du vända dig med frågor om rörelseförmåga, både för att främja hälsa och förebygga ohälsa samt vid behov av rehabilitering. Vi kan hjälpa dig med bedömning, behandling och träning efter till exempel skada, sjukdom eller smärta i skelett, muskler,

leder och nerver. Detta kan ske både individuellt och i grupp.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0570 - 71 23 20