Medicinmottagningen Arvika

Arvika

Medicinmottagningen finns på sjukhuset i Arvika.Här finns läkare och sjuksköterskor med kunskaper inom flera olika internmedicinska specialiteter. Allergi-, Waran-, diabetes-, hjärtsvikts-, MS-, pacemaker- och reumatologimottagning finns på medicinmottagningen.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 0570 - 71 22 70 Växelnummer 0570 - 71 20 00
Rackstavägen Sjukhuset i Arvika - visa på karta

Remiss eller egen vårdbegäran

Internmedicin, Specialistsjukvård

3,8

• 20:52 - 21 sep, 2015 skrev:

Mycket bra bemötande och omsorg. Förtroendefull personal som förmedlar trygghet och kompetens för sitt yrke. Det var mitt intryck då jag för första gången blev inlagd på medicinavdelning 76 i Arvika.
    Tack personalen.

3,8