Vårdavdelning 70, Arvika

Arvika

Vi vårdar patienter för kirurgiska sjukdomar. Avdelningen är även hemavdelning för patienter som är inskrivna i palliativa teamet.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0570 - 71 22 10
Rackstavägen Sjukhuset i Arvika - visa på karta
  • Måndag - Söndag 10:30 - 11:30
  • Måndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 15:00
  • Måndag - Söndag 18:00 - 19:00

Tänk på våra allergiker, var vänlig ta inte med levande blommor. Undvik även starka dofter såsom parfym och rakvatten.

Kirurgi, Specialistsjukvård