Vårdavdelning 78, Arvika

Arvika

På vårdavdelningen vårdas du som ska genomgå en planerad ortopedisk eller kirurgisk operation och behöver vård inför eller efter din operation. Vi har ett samarbete med kirurgkliniken. Vi som arbetar här är läkare, sjuksköterskor och undersköterskor. Vi arbetar i team och har ett nära samarbete med fysioterapeut/sjukgymnast och arbetsterapeut.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0570 - 71 24 90
Rackstavägen - visa på karta
  • Måndag - Lördag 10:30 - 11:30
  • Måndag - Lördag Dygnet runt
  • Måndag - Lördag 14:00 - 19:00

Inga blommor eller krukväxter på avdelning 78 på grund av allergi- och infektionsrisk. Undvik att använda starka dofter.

Ortoped