Vårdcentralen Verkstaden Arvika

Arvika

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef Lena Andersson
0570-71 27 33
Enhetschef Kajsa Axelsson
0570-71 26 14

Lista dig hos Vårdcentralen Verkstaden Arvika

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0570 - 71 26 00 Växelnummer 054 - 61 50 00
Fabriksgatan 5 - visa på karta

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Specialistsjukvård, Ungdomsmottagning

3,6

• 07:12 - 09 nov, 2017 skrev:

Alltid blivit bra bemött och fått god vård.
    Landstinget har däremot valt ett underligt telefonsystem där de som använder det inte tycks ha fått någon utbildning hur det ska hanteras. Oförståeligt! Ibland kan man få bli uppringd ibland kommer man aldrig fram under tiden man SKA ringa. Underligt system!

• 12:42 - 18 dec, 2016 skrev:

Ett tips till er som ringer in, sj tryckte jag 3an hela tiden för att komma till vad de sa va Tidsbokning, och kom ALDRIG fram. Häng kvar i luren och vänta på att få komma till rådgivningen ist så får ni hjälp och bokning av tid, goa sköterskor som är guld värda!

2,5

• 08:25 - 03 okt, 2016 skrev:

Helt hysteriskt dåliga på att svara. Och ingen kö eller något utan det är bara en röst som säger att de inte kan ta emot samtalet (under telefontid) och sedan blir man klickad. VARENDA GÅNG! Get your shit Together!
    Jag har ett enda litet syfte att gå dit regelbundet men pga av bristande kommunikation med Karlstad så måste jag sitta och ringa ner verkstaden varenda dag i hopp om att de någon gång ska svara! Under all kritik!!!

1,5

• 10:53 - 22 maj, 2016 skrev:

Snabb och professionell service mycket

• 15:57 - 03 mar, 2016 skrev:

Dr Miriam är en mycket sympatisk läkare!! Man fick ett förtroende på en gång! Tummen upp

• 07:58 - 05 nov, 2014