Distriktssköterskemottagningen Edane

Om Distriktssköterskemottagningen Edane

Till oss kan du vända dig med frågor om till exempel astma, KOL, diabetes, hypertoni, sårvård, tobaksavvänjning och vaccinationer. Vi erbjuder hjälp med bland annat blodtryckskontroller, att ta bort stygn, lägga om sår, utskrivning av läkemedel och vissa hjälpmedel, utredning och hjälp vid inkontinensproblem och även råd om kost och motion.

Drop-in tider:
Distriktssköterska: måndagar kl. 09.00 - 11.00
BVC: måndagar kl. 13.00 - 15.00

Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, kontakta oss gärna och boka en tid.

Edanevägen 42, 671 70 Edane - visa på karta
Drop-in
Ej angivet
Distriktssköterskeverksamhet

Distriktssköterskemottagningen Edane

20:48 - 09 maj, 2019 skrev:

Bra att få hjälp på nära håll av en kompetent person.