Grindberga familjeläkarenhet, Arboga

Arboga

Familjeläkaren utreder och behandlar de vanligaste sjukdomarna i alla åldersgrupper. Skulle du behöva hjälp av andra specialister remitterar vi dig vidare och fungerar som din medicinska rådgivare. På mottagningen arbetar distriktsläkare, sjuksköterskor/distriktssköterskor, BVC-sköterskor, en barnmorska, en psykoterapeut, en dietist, en arbetsterapeut, fysioterapeuter och två läkarsekreterare. Här finns en diabetesmottagning, minnesmottagning, astma/KOL-mottagning. På enheten finns också barnavårdcentral, mödravårdscentral och laboratorium. Läs mer om vad vi kan erbjuda dig under fliken Vårt utbud.

Österled 30, Arboga - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

21:27 - 01 feb, 2018

13:01 - 10 jun, 2015 skrev:

Trevlig och hjälpsam personal och snabb och punktlig service vid vårdärenden.

12:21 - 06 feb, 2015 skrev:

Jättebra mottagande och trevlig personal.

15:40 - 12 jan, 2015 skrev:

Kanon