Cederkliniken

Om Cederkliniken

Cederkliniken är en enhet inom vårdföretaget Praktikertjänst. Utöver specialistläkare inom allmänmedicin finns här alla kompetenser som gör en vårdcentral komplett! Alla mottagningar utom Lättakuten har tidsbokning. Välkommen att boka en tid!*På Cederklinikens lättakut är du välkommen utan tidsbokning måndag-fredag 9.00-11.30 samt 14.00-15.30. Här kan du söka för 12 olika enklare åkommor där du haft besvär i max en vecka. Se vår hemsida www.cederkliniken.se för mer information om vad du kan söka för på Lättakuten.

Lista dig hos Cederkliniken

Västergatan 5C Huvudentre. Prästgårdsgatan 55B Lättakuten. - visa på karta

Cederkliniken

4,4

11:01 - 12 mar, 2018 skrev:

Det är oförklarligt varför det inte går att nå denna vårdcentral AKUT per telefon.
Det är dålig service mot vårdtagare.

1,0

11:35 - 01 mar, 2017 skrev:

Kan bara hylla cederkliniken. Har alltid haft proffsigt bemötande och personalen bryr sig verkligen.

06:35 - 02 sep, 2016

11:39 - 04 nov, 2015 skrev:

Fortfarande håller det omdöme jag gav Cederkliniken 2013.Har 2014 och 2015 haft mer kontakt med kliniken alla jag haft att göra med har varit fantastiska på alla sätt.Alltid bra bemötande och in-
formation.

09:30 - 24 feb, 2015 skrev:

mycke bra skötersker läkare,mycke bra mottagning när man kommer.tack för är finns..

11:12 - 20 feb, 2014 skrev:

Väldigt bra och trevliga. Dock känns det som många läkare är stressade vilket är lite tråkigt.

05:59 - 18 nov, 2013

23:07 - 20 okt, 2013 skrev:

Lite svårt att få läkartider men för övrigt har Cederkliniken världens bästa barnmorska Ann-Charlotte, världens bästa doktor Kristina B o världens bästa BVC-sköterska Anna! Trevliga, lyhörda o ni bryr er om oss patienter o hör vad vi säger. O alla andra är säkert också jättebra men de vet jag inte så mkt om. Är jättenöjd!
Mvh Annika E

16:22 - 02 okt, 2013 skrev:

Du är proffsig, rak och med stor kunskap! Tack för mitt senaste besök! Peter

18:00 - 07 jul, 2013 skrev:

Jag har alltid blivit uppringd på angiven tid.Då blivit
mycket bra bemött,fått snabb tid när sjuksköt. be-
dömt mitt ärende.Vid besöket blivit bra bemött från betalning,lab. till läkarbesöket.Alltid fått svar på prover och ev.us. brev eller telefonledes.
Har bara positiva erfarenheter av Cederkliniken.