Ungdomsmottagning, Angered

Om Ungdomsmottagning, Angered

Angereds Närsjukhus upptagningsområde är främst Bergsjön, Gunnared, Kortedala och Lärjedalen men vi tar emot patienter från andra områden också. Ungdomsmottagningen tillhör Barn - och ungdomsverksamheterna. På Ungdomsmottagningen tar vi emot ungdomar i åldrarna 13 - 24 år.

Ungdomsmottagningen ligger på Angereds Torg 5B. Till oss kan ungdomar komma på drop-in eller på bokad tid. Om man vill boka tid hos oss.

Angereds Torg 5 B, 424 22, Angered - visa på karta
Drop-in
Angereds Närsjukhus är ett rökfritt sjukhus.