Angereds Närsjukhus, Angered

Om Angereds Närsjukhus, Angered

Angereds Närsjukhus är ett specialistsjukhus som arbetar för jämlik hälsa och erbjuder specialistvård för invånarna i nordöstra Göteborg. Vi bedriver vård inom kardiologi, neurologi, neurologopedi, lungmedicin, internmedicin, diabetologi, smärtbehandling, barn- och ungdomsmedicin, rehab samt psykiatri. Vår dagkirurgiska operationsavdelning tar emot patienter inom gynekologi, kirurgi, ortopedi samt öron- näs- och hals.
Till stöd för våra verksamheter har vi knutit ett laboratorie i samarbete med Sahlgrenska Universitetssjukhuset, samt en röntgenmottagning i samarbete med Kungälvs sjukhus

Halmtorget 1, 424 65, Angered - visa på karta
Angereds Närsjukhus är ett rökfritt sjukhus.

Angereds Närsjukhus, Angered

09:19 - 18 apr, 2017 skrev:

tycker att Angereds närsjukhus är bäst bäst