Närhälsan Angered barnavårdscentral, Angered

Om Närhälsan Angered barnavårdscentral, Angered

Här arbetar barnsjuksköterskor och distriktssköterskor. Till oss kan du vända dig med ditt barn mellan 0-6 år. Vi arbetar med förebyggande hälsovård samt följer ditt barns utveckling. Vi erbjuder hembesök till föräldrar med nyfödda barn, hälsokontroller och vaccinationer. Hos oss får du rådgivning om bla.: amning, kost, sömn, gränssättning, stöd i föräldraskapet och sjuka barn. Vi samarbetar med BMM, psykologer, dietister, sjukgymnaster, barnmottagningen, logopeder och förskolor i området.
BVC ligger på Kultivatorgatan 5, i Familjecentralen Angered Centrum.

Kultivatorgatan 5, 424 65, Angered - visa på karta

Närhälsan Angered barnavårdscentral, Angered

10:29 - 02 feb, 2015 skrev:

Jätte trevlig personal. Väldigt välkomnande och förstående. Tycker om er jätte mycket ❤