Om Medicinsk tandvård Åsidan, Specialisterna i Nyköping, Folktandvården Sörmland AB

Utredning och behandling av personer som behöver ett särskilt omhändertagande, till exempel på grund av medicinska skäl, funktionshinder eller tandvårdsrädsla.

Visornas väg 2 - visa på karta
Vi tar emot remisser från tandläkare, läkare och andra vårdgivare.

21:22 - 29 nov, 2012 skrev:

Jag hade i hela mitt liv haft stora problem med mina tänder och jag har stått på mina bara knän hos olika tandläkare utan att få någon hjälp. Det tog tid och mycket energi från mig för att hitta någon som kunde hjälpa. Tandläkarna på åsidan hjälpte mig och jag fick skalfasader och kronor efter många besök, glädje och tårar. det var det värt! Jag är evigt tacksam för hjälpen, ett vackert léende och ett stort självförtroende. dom två tandspecialisterna jag hade gav mig ett nytt liv.