Bräcke Diakoni Vårdcentralen Centrum, Alingsås

Vaccinationsmottagning onsdagar 16:00 - 18:00

Lista dig hos Bräcke Diakoni Vårdcentralen Centrum, Alingsås

Telefon 0322 - 28 01 50
Kungsgatan 5, 441 30, Alingsås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Från Stora Torget, följ Kungsgatan västerut.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

2,4

• 16:27 - 09 jun, 2016 skrev:

Otroligt krångel med tidsbokningar. Fick en bokning bekräftad på Mina Vårdkontakter - en helt annan tid lades in på VC.
    Ringer man och väljer valet 1 - tidsbokning eller rådgivning - fram på dagen, får man svar att inga tider finns och blir ner kopplad.
    Ville idag ha rådgivning av distriktssköterska, men sådana samtal kopplas alltså ner.

2,2

• 19:05 - 11 jan, 2016 skrev:

Svårt att få tid då man behöver vid flera tillfällen. Tiderna som är akuta "tar slut" mycket fort.
    Jag byter vårdcentral

2,5

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• Anna Bäcklund Kiropraktik Kan verkligen rekommendera Anna, hon är proffsig, duktig och lyhörd och har hjälpt mig varje gång jag har varit där. - Lisa Arnell
    • Anna Bäcklund Kiropraktik Jag är så nöjd efter vart hos Anna. Hon hjälpte mig kunna röra mig igen! Min svanskota blev läkt. Så tacksam! Proffsig och bra - Celie
    • BVC Forum Nacka Om man ikke kan komme på et besøk så burde man kanskje ha mulighet til å avbooke et besøk utenfor telefontid? Hvis dette er mulig burde de... - Rønnaug vinje
    • Citymottagningen hälsocentral Trevlig personal, bra bemötande. Det sitter sällan fast. - Peter Lundholm
    • Närhälsan Lerum vårdcentral Värdelöst telefon system och ingen upp följning går inte få kontakt med någon även om det gäller någon lätt information - M k