2.38

Ögonmottagning Alingsås, Borås

Södra Ringgatan 30, 441 33, Alingsås

Ögonmottagning Alingsås, Borås

2.38
Ögonkliniken ingår i Södra Älvsborgs Sjukhus, som är en av fyra sjukhusgrupper i Västra Götalands Regionen. Verksamheten bedrivs i Borås, Alingsås och Skene. Sjukhuset är organiserat i fem grupper varav ögonkliniken tillhör verksamhetsområdet elektiv vård. Vi betjänar tillsammans cirka 280.000 invånare med ögonsjukvård. Rådgivning Borås, Skene och Alingsås: Öppettider måndag, tisdag, torsdag 07:30- 15:30. Onsdag och fredag 07:30- 14:30 Tfn 033 616 1158 Om/avbokning Borås, Skene och Alingsås: Öppettider måndag-fredag kl. 07.30 - 08:30 och 09:00-11:00 Tfn 033 - 616 15 98 Fax 033 - 616 16 37 Gäller det vårdärenden tag gärna kontakt med oss via tjänsten 1177 Vårdguidens e-tjänster.

Informationen uppdaterades 08:01 - 10 jun, 2021

2.38 / 5

24 feb, 2021 Jette P. skrev:

följer inte corona regler, inget visir, som väl kan användas när man pratar med pt, tog av munskydd, tog på det efter att blivit påmind.

7 jan, 2021 Stig L. skrev:

Det mesta var ok, dock blev jag förvånad över att det inte förekom skyddsutrustning i den omfattning man hade kunnat förväntat sig, med tanke då på corona. Besökte mottagningen vid 2 tillfällen under hösten och vintern 2020. Finns kanske en logisk förklaring till det.